you come to me

Sunday 15 January 2012

CiNtA Si BuNgA TeMbAm


AsSaLaMuaLaiKuM w.b.k…


Maka t’sebutlah sebuah kisah,

Smlm aku dok search story mory kat malaysmoviefull and than aku t’jumpa sbuah cter dlm list cerekarama . Tjuk citer nye      “Cinta Si Bunga Tembam”.  cter ni dah ditayangkan kat tv3.







One love story about handsome boy and chubby girl!







1st of all, aku nk ucapkan banyak2 trm ksh kat tuan pengarah citer ni yg mmg  xkan  tahu pun aku ucpkan trm ksh kat die.  trm ksh sbb encik prihatin t’hadap perasaan wanita2 comel cam aku ni. Cter ni bkan satu p’hinaan  tp bg aku cter ni m’jd  stu  platform utk m’ buka mata masyarakat  supaya memahami  & menerima perasaan org gemuk dgn seadanya.


buat sang pria yg mrasakan dirimu kacak b’gaya…   

jgn hanya  pandai mnabur  jnji  andai diri  sndiri cakap x serupa bikin!


buat sang dewi yg cantik jelita…

Bersyukurlah ats nikmat kecantikan yg dikurniakan Allah. Hiasilah peribadimu dgn sebaik2nya!



p/s : pilih bunga ros yg cntik & wangi tp x tahan lama @ bunga tahi ayam yg hodoh & busuk tp than lama? Renung2kan & selamat b’amal!


No comments: