you come to me

Friday 13 January 2012

A BiG CoNgRaTz To K.DiaH & A.Mie

AsSaLaMuLaiKum w.b.k..

Alkisahnya,

patutla semenjak dua tiga menjak ni aku rsa dri aku makin b'usia. rupa nye dh dpt titlle 'auntie'. huhu... 
t'sangatlah gembira dlm ksedihan! hehe... 

yurp! i'm excited to be a untie  :-) but i was sad becoz i was growing up :-( hehe... 

lupekan aje yg sdih2 tu. hidup ni kena cool, bru la kite happy sokmo! 

happy yg amat2 mcm  Puan Nadiah dan Encik Sharimi  ni, yg secara rasminya telah selamat  b'gelar mama dan papa kpd Dhiya' Syarafana pd 7.1.2012.  A big Congratz for both of you. cinta yg tersemai  hampir 9 thn (agak nyer)  akhirnya membenihkan cahaya mata sbg penyeri rmh tangga.




permata hati kak diah & abe syarimie




Dhiya' Syarafana - Cahaya Kemuliaan Kami


hampir 7 thn aku x jumpa ngan kakak angkat aku ni. mse wedding die pun aku x dtg sbb msa tu tgh blajar ag kat kuis. alhamdulillah... smlm hajat aku nk g mlawat ank buah t'capai jgak. thanks a lot to Siti & Nurul, kite sma2 mredah blantara utk smpai ke mahligai k.diah. hehe...

Dhiya' Syarafana,

auntie doakan dhiya' jd anak yg solehah , jd lah ank yg boleh m'beri cahaya kemuliaan kpd mama dan papa mu! auntie gie syg Dhiya :-) semoga kite b'jumpe lg.


p/s : bile tgok jer muka baby yg cute miut ni tringinnye nak ade bby. hehe... hai! bile la agaknyer?              Ya Allah! kau percepatkanlah jodohku. amin!







No comments: