you come to me

Saturday 23 March 2013

throw back : hari biru seKUIS

testing-testing! angin sepoi-sepoi bahasa sepanyol dah menyeru sang jejari kontot untuk menghupdate apa sahaja yang terlintas di mata, di hati dan di telinga bagai :) hehe

al-Fatihah dan Salam Takziah kepada seluruh ahli keluarga sahabatku, Nurfasihah bt Ismail ats kehilangan arwah ayahnya pada beberapa hari lepas. moga arwah ayah diletakkan di kalangan orang2 yang beriman :)



al-kisahnya,


congratulation to me :-)


7/7/12, my convocation day... suka :-) dan duka :-( silih berganti. hari yang paling bermakna dan bersejarah dalam kamus hidup seorang mahasiswa. saat nama ku bergema di dalam PKK a.k.a Pusat Konvensyen KUIS, saat kaki melangkah penuh sopan menuju ke arah naib canselor, saat hati gundah gulana,dan saat senyuman terukir indah di wajah sepatutnya disaksikan oleh dua insan yang amat aku sayangi, ummi dan abuya.

namun, takdir Allah telah tercatat bahawa bukan rezeki kedua ibubapa ku untuk menyaksikan sendiri  kejayaan anaknya meraih segulung kertas bukti sebuah kejayaan. hanya potret-potret yang tergantung indah di dinding rumah sebagai santapan utk bonda dan ayahanda.

hari biru SeKUIS adalah moment yang paling indah dalam sejarah hidup aku. meskipun tanpa kedua ibubapa disisi, kehadiran keluarga bapa saudara dan sahabat melengkapkan sebuah episod cerita di hari biru :) sekalung tahniah buat buat sahabat2ku semua :-))

biarkan gambar berbicara buat seketika, layan...



trm ksh utk abh and family krn menyempurnakan hari ku...


the best of cazen... beyie & k.long!

part of my  family

hari jubah


reunion di hari raptai


family k.ilah... thanks sbb dh korbankan msa for my day



bff sy, maryam jamilah :-)



kawan2


siblings




santai


catwalk


lenggang sawi

me and flower

last lunc with kesayangan pi6


rindu kamu


presents :) 









No comments: