you come to me

Wednesday 6 February 2013

alahai budak sekolah :-)

assalamualaikum & salam 1 Malaysia :))

disebabkan aku kerja dengan kerajaan, haruslah aku menyokong sepenuhnya seruan 1Malaysia. ngeh3

serasa macam dah lama aku tak pantau anak-anak murid solat jemaah. mana tak nya, last week kat sekolah ada program. hari seterusnya, aku terpaksa tinggal kelas. macam orang penting je bunyi. hohoi!!! minggu ni pulak buat julung-julung kalinya aku extend tanpa sebab. hehe...

dalam melayan kerenah budak-budak ni ada masa nak marah and ada masa nak suka. sometimes, marah dan suka bergabung. achaner tu der??? in my eyes, budak-budak ni dah hilang fokus bila masuk waktu petang. maybe diorang dah penat  or maybe aku sendiri yang tak boleh handle diorang.

masa tengah solat, kadang-kadang suara makmum lebih kuat dari imam. bila seorang batuk, hampir semua lah buat-buat batuk. dan ada pulak yang bertanya "dah bagi salam ke ustaz?" adoiyaiiiii!!!!



gambar sekadar hiasan :-)



itu kisah masa solat. sekarang ni semua tengah mabuk kepayan dengan cerita  #setia hujung nyawa#. bila aku syok menulis kat depan diorang pun mula la buka kedai kopi. bising kemain! bila aku pusing belakang mula la buat-buat tulis. ada tu siap bertampal kertas warna kat dahi macam yang watak ikram tu. dalam nak marah, aku tergelak sendiri. alahai budak, so cute :-p 



sebijik macam ikram student aku buat. kuat betul pengaruh drama.




agak-agaknya masa aku sekolah rendah dulu macam budak-budak ni la kot. huhu... 




No comments: