you come to me

Wednesday 18 December 2013

Me and My BFF

Hello Disember!!!

lagi tinggal beberapa hari kita nak melangkah ke tahun baru. bakal meninggalkan tahun 2013.mungkin tersimpan kisah suka dan duka dalam tahun ni kan??? tapi yang pasti masa tak boleh diundur lagi. let bygones be bygones and make sure tahun 2014 ini berlalu dengan happy ending! hihi :)

dah lama aku tak hupdate aku punyer story. rasa rugi pulak kalau tak take note dalam ni. atleast bila dah tua boleh scroll balik ape benda yang aku buat zaman muda mudi dulu. hihi..kalau nak set dalam mind je memang taklah kan???

okay, ni kisah 2 hari lepas...

kawan baik aku datang umah lawat ummi. sembang, gelak sampai terkeluar anak tekak.pastu kiteorang main masak-masak.berjaya jugak aku ayat die suruh lunch kat umh aku. hihi :) thanks uya!

tetiba je lepas makan tu kiteorang planning nak g umah sewa zaman sekolah dulu. zaman yang mana kiteorang belajar erti sebuah PERSAHABATAN. sakit aku sakit kau. senang aku senang kau. happy kau happy aku. sedih kau aku pun sedih. itulah yang dikatakan erti persahabatan... 



 

 

 

No comments: